Naam:
Foto’s:
496
Video’s:

Over ons

In 2001 mochten wij Australië, het geboorteland van Danny, en Nieuw Zeeland  al eens bezoeken. Toen samen met onze kinderen. De tijd bleek echter veel te kort om een goede indruk van deze prachtige landen met hun relaxte inwoners te krijgen. In de afgelopen 16 jaar hebben we er naar toe gewerkt om een tweede kans te realiseren.  En dat moment breekt binnenkort aan.

Over onze reis

We starten in Darwin om daarna af te zakken naar Alice Springs en Adelaide.

Natuurlijk gaan we een aantal bekende en minder bekende gebieden bezoeken. Vervolgens trekken we via de Great Ocean Road naar Melbourne om daar het vliegtuig te pakken naar Tasmanië voor een 10-daagse rondrit aldaar.

Vervolgens terug naar Melbourne waar Danny de marathon zal lopen en waar we vrienden en familie zullen bezoeken. Dan met de camper naar Sydney en Brisbane. Vandaar is het vliegen naar het zuidereiland van Nieuw Zeeland voor een mooie tour. De laatste week van ons verblijf Down Under zullen we doorbrengen op het Noordereiland om de kerstdagen met de familie  aldaar door te brengen.

Een behoorlijk intensieve trip maar gelukkig zijn er ook wat rust periodes ingebracht. We hopen dat jullie net zoveel plezier aan onze verhalen zullen beleven als wij daadwerkelijk zullen gaan ondervinden.

En dan nu, 2022, mogen we nogmaals naar het geboorteland van Danny. Nu zakken we de westkust af van noord naar bijna zuid. (Darwin-Perth)

Bezochte landen

Wij hebben 6 landen (3%) bezocht:

Australië, Indonesië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Singapore, Verenigde Arabische Emiraten.